test

הנכות הפסיכיאטרית החמירה את הנכות הנוירולוגית– ונפגע תאונת דרכים יפוצה ב-915,000 ₪.

בפסק דין חדשני של בית המשפט השלום בבאר שבע (כב’ השופט יורם ברוזה) נקבע כי חברת AIG תפצה לקוח משרדנו תאונת דרכים ב-915,000 ₪.

סיפור המקרה בתאונת דרכים שאירעה בתחילת שנת 2014, שלאחריה פיתח הנפגע מצוקה נפשית.

שנה לאחר התאונה לקה באירוע מוחי שהותיר אותו עם נכות מוטורית בשיעור 100%.

בתיק מונו 4 מומחים רפואיים בתחומים שונים – אורתופדי, פסיכיאטרי, נוירולוגי ורפואה פנימית ולחץ דם.

המומחה בתחום הנוירולוגי והמומחה בתחום הרפואה הפנימית שללו מכל וכל את הקשר שבין התאונה לבין אירוע המוחי, אולם בית המשפט קיבל טענותינו וקבע קשר סיבתי דרך הנכות הפסיכיאטרית.

בית המשפט קבע כי הנכות הנפשית גרמה לחלק מהנכות הנוירולוגית, שהופיעה לאחר האירוע המוחי שכאמור אינו קשור לתאונה. בית המשפט קבע כי לנפגע נותרה נכות רפואית בשיעור 40% ונכות תפקודית בשיעור 30%.

בית המשפט אמד את הנזקים בסכום של כ-915,000 ש”ח נטו, תוך שהוא מקבל את עמדתנו לחשב את הפיצויים לפי ריבית בשיעור 2% , דבר שהוביל להגדלת סכום הפיצויים באופן משמעותי.

נזכיר כי משרדנו מהווה פורץ הדרך בסוגית הקטנת ריבית ההיוון ועקב כך הגדלת הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, וייצג את התובעת בפסק הדין הראשון שניתן בנושא לפני כשנתיים.

לבסוף, בית המשפט לא חסך ביקורת על התנהלות חברת הביטוח אשר הכחישה את עצם התאונה וקיומו של רישיון נהיגה תקף, למרות שכל העדויות תמכו אחרת ואף לא הציגה ראיות סותרות, ועל כן חייב אותה, בשל חוסר תום לב והצורך לנהל משפט בסוגיות אלה, בהוצאות משפט מוגברות בסך 25,000 ₪.

נציין כי כמו בכל תיק, הרבה הרבה אקשן מ”אחורי הקלעים”, ולפני החקירות שלנו את המומחים, הציע בית המשפט כעשירית מהסכום שנפסק; לאחר חקירת המומחה הנוירולוגי הציע בית המשפט מחצית מהסכום שנפסק ולאחר חקירת המומחה ברפואה הפנימית וסיכומים בעל פה, פסק את שפסק.

לא נוותר על מנת להביא את התוצאה הטובה ביותר והצודקת לקהל לקוחותינו.

אם חברת הביטוח עושה גם לכם צרות – פנו אלינו ונשמח לסייע. ייעוץ משפטי חינם.

מוזמנים לקרוא את פסק הדין.

למעבר לפסק הדין לחץ כאן

test

דואגים ללקוחותינו

לקביעת פגישת ייעוץ בחינם

© כל הזכויות שמורות למשרד עורכי דין אופיר בן משה בע"מ